Friday 6 July 2007
Še beseda ali dve.....

Pred kakšnim tednom sem se osebno sešla s sodelovcema, ki sta v strukturi kar precej nad mano in moram reči, da sta me le še b0lj navdušila. V Sloveniji ima FM group le okoli 800 članov, za primerjavo jih ima Oriflame čez 10.000 in prvih nekaj1000 včlanjenih služi kar velike vsote denarja. Na začetku je seveda v to treba vložiti nekaj truda, da predstaviš stvar znancem, prijateljem, sorodnikom, potem pa vse postane lažje, ko imaš pod seboj že določeno strukturo. Sodelavcem moraš pomagati, da postajajo vedno boljši in si zastavljajo večje cilje, zato apeliram na vse, ki to berete, da vam bom ob včlanitvi pomagala, do dobrih-najboljših rezultatov, seveda z vašim sodelovanjem. Naj omenim, da sem sama članica le kak mesec in moram reči, da sem nad izidom zelo presenečena. Zanimanje je res veliko, prodala sem že 28 parfumov, kar znaša 112€ provizije, kar pomeni, da so tudi začetni stroški malenkostni, saj sem si jih že odplačala... V ceno včlanitve je všteta cena 10€ za vpis in 30€ - torbica s testerji, prilagam vam tudi sliko, da si lahko stvar ogledate. To pomeni, da lahko ljudem osebno predstavite kako točno dišijo parfumi, da se lahko prepričajo na lasten nos :))) Verjemite mi, da vam ne bo žal.........

Anja
 
posted by a_n_c_i at 11:34 am | Permalink |


3 Comments: